در این مطلب به شما خواهیم گفت که کفش قهوه ای را با چه لباس، شلوار، کمربند و جورابی بپوشید. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به کفش قهوه ای علاقه مندید این مطلب را از دست ندهید.

رنگ قهوه ای از محبوب ترین رنگ ها در میان جوانان برای لباس و کفش و کیف است اما نکته مهم این است که باید بدانید هر رنگ لباسی را نمی توان با رنگ قهوه ای ست کرد و باید اصول و قوانین هماهنگی لباس ها را بدانید.

کفش قهوه ای را با چه لباسی ست کنیم؟

کفش ها تنها می توانند ۵ درصد از بدن را بپوشانند، اما روانشناسان معتقدند که بیش از ۳۰ درصد از تمرکز افراد هنگام مواجهه با یک فرد بر روی کفش روی آن هاست. بنابراین حساسیت در انتخاب کفش، مسئله بسیار مهمی است. بهتر است به جای خرید کفش های بی کیفیت، کفش هایی را تهیه کنیم که علاوه بر مراقبت بهتر از پا، دوام، ماندگاری و زیبایی بیشتری داشته باشند.

کفش قهوه ای یا مشکی؟

شاید در گذشته رنگ مشکی خصوصیت مشترک تمامی کفش های مردانه بود اما در دهه های گذشته، تابوی استفاده مطلق از کفش های مشکی از بین رفت. این روزها، کفش های مختلفی در رنگ های متفاوت و از برندهای گوناگون در دسترس هستند.

 بنابراین، کفش قهوه ای برای آقایان و خانم ها، در رنگ بندی های متفاوتی عرضه می شود، از قهوه ای سوخته گرفته تا قهوه ای شتری، در مدل ها و استایل های مختلف.

کفش های چرم قهوه ای رنگ به این خاطر که به رنگ طبیعی چرم هستند، بسیار شیک تر به نظر می رسند و از زیبایی بیشتری برخوردارند.

کفش قهوه ای را با چه شلواری بپوشیم؟

رنگ، مدل و جنس شلوار اهمیت بالایی در استایل مردان دارد. شلوار اکثر نواحی بدن مردها، یعنی از شکم تا مچ پا را پوشش می دهد. کفش قهوه ای با شلوارهای خاکی رنگ هماهنگی و زیبایی خاصی دارد. در واقع، کفش های قهوه ای با رنگ های زیادی ست می شوند، اما بهتر است برای شلوارهای تیره، رنگ کفش را نیز تیره تر در نظر بگیرید.

«مقاله 7 رنگ زیبا برای ست کردن با لباس قهوه‌ای را از دست ندهید»

از مزایای کفش قهوه ای این است که می توان با شلوار های زیادی آن را پوشید. شلوارهای جین و یا کتان خاکستری، مشکی و سرمه ای هارمونی خوبی را باکفش قهوه ای ایجاد می کنند.

کفش قهوه ای را با چه شلواری بپوشیم؟چه پیراهنی بپوشیم؟

پیراهن های رسمی که رنگ های روشن دارند و یا تیره خنثی هستند به خوبی با کفش های قهوه ای ست می شوند.

اما توجه داشته باشید که اگر می خواهید پیراهن قهوه ای را با کفش خود ست کنید حتما بایستی رنگ هایشان کاملا مشابه باشند. اگر تنالیته قهوه ای پیراهن و کفش شما با هم متفاوت باشد، استایل شما را کاملا از هماهنگی خارج می کند.

اگر می خواهید ست زیبایی داشته باشید و لباس هایتان همیشه نو باشد، باید آن ها را بصورت اصولی شستشو دهید. برای اینکار بهتر است نحوه شستشوی هر لباس را بدانید و از شوینده مناسب مانند مایع لباسشویی استفاده کنید.

هماهنگی کفش و کت و شلوار

اگر میخواهید کت شلوار خود را با کفش قهوه ای ست کنید شاید بتوان گفت بهترین انتخاب کت شلوار خاکستری است.

هماهنگی کفش و کت و شلوارجوراب تیره بپوشید

در استایل های مردانه معمولا  جوراب ها خیلی دیده نمی شوند،  اما جوراب تیره انتخاب خوبی است و می تواند ترکیب خوبی با کفش ها و یا بوت های قهوه ای ایجاد کند.

جوراب هایی را انتخاب کنید که با رنگ پیراهنتان همخوانی دارند. مگر زمانی که پیراهن روشن پوشیده اید. به شدت از پوشیدن جوراب های رنگ روشن با این کفش ها اجتناب کنید. توصیه می شود که برای حفظ بافت و رنگ آن ها از پودر دستی برای شستشوی آن ها استفاده کنید.

«چطور استایلی بدون تاریخ انقضا داشته باشیم؟» 

کمربند بسیار مهم است

نکته مهمی که درباره انتخاب کمربند وجود دارد این است که هیچوقت نباید کمربند مشکی را با کفش قهوه ای استفاده کنید.

عدم رعایت این نکته کوچک می تواند اشتباه بزرگی محسوب شود و استایل شما را از توازن خارج کند.

چند نکته مهم برای استفاده از رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای، بعد از رنگ مشکی، بهترین انتخاب برای کفش مردانه است. شما می توانید این کفش را در مراسم های مختلفی، از محیط اداری گرفته تا میهمانی های شبانه، به پا کنید.

اگر از ترکیبات روشن تری از رنگ قهوه ای استفاده کنید، ظاهری غیر رسمی تر پیدا خواهید کرد. بنابراین دقت کنید که قهوه ای سوخته انتخاب بسیار مناسب تری برای قرارهای رسمی است.

اگر میخواهید استایل غیر رسمی داشته باشید، کفش تان را با شلوار جین روشن بپوشید، اما چنانچه در نظر دارید ظاهری رسمی داشته باشید، رنگ های خاکستری و سرمه ای انتخاب بهتری برای شما خواهند بود.

 

مطالب مرتبط
نظر بدهید