یکی از مسائلی که خانوم ها بطور روزمره با آن دچار چالش هستند، مسئله چاقی یا لاغری است. تعدادی از آن ها روی به پرخوری می آورند و تلاش می کنند که چاق شوند و عده ای نیز به دنبال رژیم های سنگین و غیر علمی اقدام به لاغری می کنند. هر دو دسته در دراز مدت ممکن است با آسیب های جسمی مواجه شوند. در خیلی از این افراد میزان چاقی و لاغری کاملا موروثی است و برای رفع آن اقدام قابل توجهی نمی توان انجام داد. دغدغه مشترکی بین دختران لاغر اندام و خانم های ریزنقش همواره وجود دارد و آن این مسئله است که چه لباسی را بپوشند که بهتر جلوه کنند؟ برای خرید لباس هایی که روزمره می پوشند به دنبال لباس های گشاد باشند یا لباس های جذب را در الویت قرار دهند؟ اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید،این مقاله رااز دست ندهید. ما در این مقاله به چند نکته اشاره خواهیم داشت که کار شما برای تصمیم گیری راحت شود و بتوانید بهترین انتخاب را در ست کردن لباس داشته باشید. با ما همراه باشید.

شلوار های راسته یا گشاد مناسب خانم های ریزنقش

رنگ روشن بهترین انتخابی است که شما می توانید داشته باشید زیرا اندام شما را درشت تر از حالت معمول نمایش می دهد. دختران لاغر اندامی که پاهای باریکی دارند و یا فاصله بین پاهای آن ها زیاد است باید از شلوارهای گشاد استفاده کنند. شلوارهای پارچه ای پیله دار و یا شلوار های راسته بهترین انتخاب برای آن ها است. توصیه میکنیم که سراغ شلوار های جین و لگ های جذب نروید. اگر به شلوار جین علاقه مندید بهتر است که شلوار جین راسته بپوشید.

مانتو و ژاکت های آزاد

چنانچه بالاتنه لاغری دارید مانتوهای جذب نپوشید. همیشه مانتویی راتهیه کنید که کمی گشادتر باشد زیرا ست کردن آن با شلوار راسته می تواند لاغر اندام بودن شما را کمتر نشان دهد. یا اینکه روی لباس هایتان ژاکت حریر آزاد و گشاد به تن کنید تا لاغری شما به چشم نیاید.

«هفت رنگ زیبا برای ست کردن با لباس قهوه‌ ای (قسمت اول)»

پیراهن های شلوغ انتخابی مناسب برای دختران لاغر

لباس هایی که طرح آن گلدار است، برای دختران لاغر فوق العاده است زیرا به دلیل شلوغ بودن پارچه، توجه بیننده را از کلیت اندام بر می دارد و لاغری اندامتان را پوشش می دهد. پیراهن های گلدار را کمی گشاد تر انتخاب کنید.

نکته: بهتر است پیراهنتان را آستین دار انتخاب کنید تا نگرانیتان از این بابت به طور کامل رفع شود.

شومیز های گشاد ایده آل برای خانم های لاغر

شومیز ها معمولا کمی گشاد هستند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای افراد لاغر هستند. به این نکته توجه داشته باشید که منظور ما از گشاد این نیست که لباس سایز بزرگ بپوشید بلکه مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه سایزتان است مدل آن نیز گشاد باشد. لباس های سایز بزرگ افراد لاغر را بسیار بد نشان می دهد.

نکته: شومیز های رنگ روشن که مدل آستین آن ها کلوش است بسیار مناسب است و می تواند حجم مناسبی را به ظاهر دختران لاغر بیافزاید.

مطالب مرتبط
نظر بدهید